poniedziałek, 8 lipca 2013

Liebster Blog Award

Tęcza i w ogóle! Zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez www.skulturowienie.wordpress.com . Taki zaszczyt! Będę się jarać do końca dnia. A może i dłużej. Takie miłe przedłużenie weekendu. A co!

Trzeba tylko nominować kolejnych 11 blogów, których nie znam. I to jest mój wielki ból. Bo w naszej polskiej blogosferze jest pełno ciekawych blogów, których jeszcze nie czytałam. Mam nadzieje, że uda mi się to szybko nadrobić.
Ale najpierw 11 pytań od Skulturowienie:

1. Pies, kot czy rybka?
Oczywiście, że pies! I wcale tak nie piszę, bo boję się, że złamie serduszko mojemu futrzakowi twierdząc inaczej.

2. Film we dwoje czy impreza w tłocznym klubie?
Film we dwoje z chłopakiem i impreza w tłocznym klubie ze współlokatorką.

3. Rower, motocykl czy samochód?
Samochód, ale tylko jako pasażer.

4. Black Sabbath czy Justin Bieber?
Back Sabbath, ich nie trzeba przewijać. >><<

5. Zakochany Kundel czy 101 Dalmatyńczyków?
Zakochany Kundel!

6. Wino, wódka czy sok?
Wszystko! Zróbmy kociołek Panoramixa!

7. Dan Brown, George Martin czy Paolo Coelho?
<< może być taka odpowiedź?

8. Żagle, górskie wędrówki czy plażowanie?
Górskie wędrówki. Nie usiedzę w miejscu dłużej niż pół godziny nic nie robiąc.

9. Horror, komedia romantyczna czy film akcji?
Film akcji. Czasem mają zabawniejsze dialogi niż horror i komedie razem wzięte.

10. Konsola, komputer czy planszówki?
eee... Pomidor?

11. Skok na bungee, ze spadochronem czy skok przez płot? (jeśli jesteś Lechem Wałęsą przejdź do pytania nr 12)
Skok przez płot. Jeszcze nie jestem Lechem Wałęsą. Nie mogę zapuścić takich wąsów.

12. Kaczor Donald, Myszka Miki czy pies Pluto?

A teraz moja bardzo nie pełna lista 11 blogów:
1. www.nienatemat.net bo przedstawiają często dwa punkty widzenia na jeden temat
2. www.wiecejluzu.com bo fajnie pisze i tyle.

Nie mogę nominować bloga, który mnie nominował, więc moja lista się skończyła. Lebster Blog Award to nagrody przyznawane tym blogom, które mają mniej czytelników. A pozostałe dwa, które czytam do tej grupy się nie zaliczają.

A teraz czas na moje 11 pytań! Tu przynajmniej poszaleję.

1. Świeże truskawki czy w koktajlu?
2. Piwo, piwo smakowe czy cydr?
3. Morze, jezioro, czy góry?
4. Kraj, do którego chcielibyście pojechać?
5. Na co wydaliście pierwsze zarobione pieniądze?
6. Ulubiony drink?
7. Mięso czy owowce i warzywa?
8. Ulubiona pora roku?
9. Fantasy czy dramaty obyczajowe(ew. pseudo erotyki. Tak chodzi mi o 50 twarzy Grey'a)
10. Wymarzona praca w przyszłości?
11. Ulubiony kolor?

Z pytaniami mi się chociaż udało. Naprawdę, jestem z tego dumna. A jeśli macie dla mnie jakieś ciekawe blogi do przeczytania, będę bezgranicznie wdzięczna za zostawienie mi ich adresu. Za to możecie liczyć nawet na dziękczynne pokłony. Ich ilość zależy od tego, jak bardzo spodoba mi się polecony blog.